Welke communicatie-inzet heeft jouw organisatie op dit moment nodig? Deze vraag bepaalt de focus van iedere interim opdracht. Als specialist in zorg- en overheidscommunicatie sluit ik aan bij wat nodig is en schakel soepel tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Wil je een project realiseren, een organisatie stevig positioneren of een nieuwe dienst in de markt zetten? Dan zorg ik voor een goed communicatieadvies. Hierin omschrijf ik de doelen, de strategie en de boodschappen en werk dat uit in een concreet communicatieplan met acties en middelen.
Naast heldere teksten voor websites, nieuwsbrieven, toespraken en andere communicatiemiddelen schrijf ik verhalen. Ik zet storytelling in omdat ons brein verhalen beter onthoudt dan feitelijke kennis. Deze verhalen kun je aan vrijwel alle geschreven content toevoegen om een boodschap anders over te brengen.
Bij creatie gaat het om het visualiseren van een boodschap via communicatiemiddelen en -acties. Dat varieert van een huisstijl, een campagne en een website tot filmpjes, trainingen en evenementen. Ik voer hierbij de regie: vanaf het eerste idee tot en met de implementatie.